دوباره همان موقع از سال است. بودجه های توسعه حرفه ای در حال توزیع است و شما در حال رویاپردازی از آغوش های راجر و ضربات مشت هستید. خوب ، این یک تماس اسلحه است! وقت آن است که به شغل بپردازید و رئیس خود را متقاعد کنید که مجبور هستید به MozCon 2020 بروید.

شما قبلاً با مزایای MozCon به خوبی آشنا هستید. شاید شما یک فارغ التحصیل MozCon باشید. ممکن است برای نکات داخل یک یا دو بار هشتگ را کم کرده باشید و احتمالاً مدتی کار برخی از بلندگوها را دنبال کرده اید. اما چگونه می خواهید به روشی که می فروشید آن را به رئیس خود منتقل کنید؟ نگران نباشید ، ما یک برنامه داریم.

(و اگر می خواهید به الگوی نامه بروید ، اینجاست!)

الگو را کپی کنید
مرحله شماره 1 - جمع آوری شواهد

خوب ، بنابراین فقط به این کار ادامه دهید و بگویید "رند فیشکین درخشان است و آیا اخیراً جمعه های وایت برد مولر را دیده اید ؟!" احتمالاً این کار را نکرده است - ما به حقایق سخت و سختی نیاز داریم که بتوانید ارائه دهید.
MozCon بینش های عملی را ارائه می دهد

به راحتی می توان گفت که MozCon بینش های عملی را ارائه می دهد ، اما چگونه آن را اثبات می کنید؟ یک پیمایش سریع از طریق گروه Facebook ما می تواند برای همه ثابت کند که MozCon نه تنها یک جمع از بزرگترین ذهن در جستجو است ، بلکه به عنوان یک دستگاه جوجه کشی و تسهیل کننده استراتژی های سئو نیز عمل می کند.

اگر نمی توانید رئیس خود را در Facebook دریافت کنید ، فقط آنها را به پست وبلاگ نوشته شده توسط Croud هدایت کنید: چهار مورد که من بلافاصله بعد از MozCon تغییر کردم. صحبت در مورد اقدام! جستجوی سریع Google (یا LinkedIn) ده ها بازپخش مشابه را برمی گرداند. چند مورد از اینها را جمع کنید تا در ابزار موردنظر خود فقط در صورت وجود داشته باشید.

یا اگر وقت دارید ، برخی از توییتهای رویداد را از سالهای گذشته انتخاب کنید که بیشتر مربوط به شرکت شما باشد. هشتگ MozCon (#MozCon) توییت های زیادی برای انتخاب دارد - چیزهایی مانند یافته های تحقیق ، گردش کار و ابزارهای مفید همه پوشیده شده است. برخی از موارد مورد علاقه ما از سال گذشته در زیر ذکر شده است.

شرکت کنندگان اغلب توسط بلندگوها به ابزارهای منحصر به فرد و بتای دسترسی پیدا می کنند ، و این چیزی است که شما نمی خواهید آن را از دست بدهید!
شبکه بی نظیر است

سود بالقوه دانش با سخنرانی اصلی به پایان نمی رسد. بسیاری از سخنرانان ما علاوه بر حضور در برنامه های شبکه ، میزهای پرندگان مخصوص یک طاقچه و عمودی مخصوص ناهار را میزبانی می کنند. اگر خودتان سؤالاتی در مورد استراتژیهای آنها پیدا کردید ، اغلب این توانایی را دارید که مستقیماً از آنها بپرسید.

اما بلندگوها تنها افرادی هستند که با آنها ارتباط برقرار نمی کنند. ما فروشندگان صنعت دستی را انتخاب می کنیم تا در این همایش شرکت کنند و محصولات آنها را به نمایش بگذارند. این فروشندگان همچنین برای آموزش و ویترین در کل کنفرانس در دسترس هستند.

آخر اینکه همسالان شما! هیچ راه بهتری برای یادگیری وجود ندارد از کسانی که همان موانع را پشت سر می گذارند. فرصت های همکاری و یادگیری همتا به همسالان غالباً ارزشمند هستند (به ویژه مواردی که در مورد میان وعده های جالب اتفاق می افتد) و می توانند منجر به گردش بهتر کار ، مشاغل جدید و حتی همکاریهای هیجان انگیز شوند.

 

مرحله شماره 2 - هزینه ها را خراب کنید

اینجاست که اکثر گفتگوها متمرکز خواهند شد ، اما از این نترسید که راجر قبلاً بیشتر کارهای سنگین را انجام داده است. پس بیایید تعقیب کنیم هدف MozCon پول درآوردن نیست - هدف این است که یکپارچه بشویم و دوستان خود را در جستجو بالا ببریم.
بلندگوهای برتر از خط

همه ساله با بلندگوهای خود کار می کنیم تا محتوای برجسته را به صحنه برسانیم. شما می توانید مطمئن باشید که محتوایی که در معرض دید شما قرار می گیرند ، برای شما یک سال موفقیت تنظیم می کند.
فیلم ها برای همه

در حالی که همکاران شما نمی توانند از دونات های Top Pot یا پاپ کورن KuKuRuZa لذت ببرند ، آنها می توانند همه مکالمات را از طریق فیلم و صوتی حرفه ای مشاهده کنند. بلیط شما برای MozCon شامل یک بسته ویدئویی حرفه ای است که به شما (و کل تیم شما) اجازه می دهد تا هر کنفرانس گفتگوی پس از کنفرانس را به صورت رایگان تماشا کنید. (این فقط 350 فیلم فقط برای فیلم ها ارزش دارد!)
خوب می خورد

MozCon کاری را انجام نمی دهد. ما تلاش می کنیم در هر کاری که انجام می دهیم فراتر از آن برویم و گزینه های غذا نیز از این قاعده مستثنی نیست. MozCon با فروشندگان محلی همکاری می کند تا اطمینان حاصل کند که غذاهای خوشمزه و پایدار برای همه وجود دارد ، از جمله آنهایی که رژیم های غذایی خاصی دارند. MozCon از صبحانه تا ناهار و میان وعده های میان وعده ای را پوشانده است (و بودجه T&E خود را نیز چند دلار صرفه جویی می کند).
کوله پشتی

نه لاف زدن ، اما شلوغی ما بسیار عالی است. علاوه بر یادگاری های خاص MozCon ، می توانید به دنبال موارد مفید و سرگرم کننده دیگری باشید که از سال به سال دیگر متفاوت است. هدایای قبلی شامل بسته های فنی "سلامت کنفرانس" (کامل با Emergen-C!) ، نوت بوک های مولکین ، بطری های قابل استفاده مجدد از آب و شارژرهای تلفن است.
تخفیف

این احتمالاً جزئیاتی است که گوش رئیس شما را به هم می ریزد. در واقع تخفیف هایی برای بلیط های MozCon در دسترس است! اگر اکنون تا 31 ژانویه سال 2020 خریداری می کنید ، قیمت گذاری Early Bird در حال اجرا است که 200 دلار خنک از هزینه بلیط معمولی شما صرفه جویی می کند. اگر تیمی علاقه مند به حضور در آن را دارید ، برای مهمانی های 5+ تخفیف گروهی نیز پیشنهاد می کنیم. و نکته نهایی مخفی من: اگر شرکت شما قبلاً در یک محصول Moz عضو شده است ، می توانید در هر بلیط

مشاوره سئو ارزان قیمت با قیمت معمولی اگر حتی قیمت اولیه Early Bird را خراب کنید ، یا 500 دلار پس از 31 ژانویه ، 500 دلار تخفیف کنید. این یک قطعه واقعی از تغییر است!
مرحله شماره 3 - برای اثبات ارزش آماده باشید

مهم است که با یک برنامه برای برگرداندن ارزش ، به کنفرانس بروید. مراجعه به هر کنفرانسی آسان است و فقط می توانید از غذا و شرکت لذت ببرید (مخصوصاً این کنفرانس) ، اما گرفتن اطلاعات بدست آمده و اعمال تغییر کار سخت تر است.

 

این محتوا و پیوندهای آن است - آیا ما SEO را بیش از پیش پیچیده می کنیم؟


ایجاد یک طرح

قبل از نزدیک شدن به رئیس خود ، اطمینان حاصل کنید که برنامه ای در مورد نحوه نمایش همه بینش هایی که در MozCon جمع می کنید نشان می دهد! بدیهی است ، شما یادداشت می کنید - خواه از صدای توییت های زنده ، مجلات گلوله یا doodles استفاده کنید ، این یادداشت ها با پشتیبان گیری از عمل ، با ارزش ترین هستند.
آن را عملی می کند

انتظارات خود را با رئیس خود تنظیم کنید. "بعد از هر روز ، سه راه آماده سازی را انتخاب می کنم و طرحی را برای نحوه اجرای آنها ایجاد می کنم." چه کسی می تواند نه استراتژی بالقوه در حال تغییر تجارت را رد کند ؟!

و واقعاً کار سختی نیست! مخصوصاً با محتوایی که به آن دسترسی خواهید داشت. در پایان هر روز ، توصیه می کنیم به یادداشت های خود نگاهی بیندازید و یک مغز و روان را انجام دهید.

 

چگونه محتوای امروز با تجارت شما ارتباط داشت؟
    کدام جلسات طنین انداز شد و بیشترین ارزش را برای تیم شما به ارمغان می آورد؟
    کدام راهکارها به راحتی قابل اجرا هستند؟
    کدام یک بیشترین تأثیر را خواهد داشت؟

پس از شناسایی این استراتژی ها ، برنامه عملی ایجاد کنید که شما را برای اجرای تغییرات در مسیر قرار دهد.

(واقعیت سرگرم کننده - اگر شما در حال مسافرت هستید ، این کار را می توان با هواپیما به خانه انجام داد!)
خلاصه مشتری

اگر مشتری در نگهدارنده دارید ، آموزش مداوم برای کارمندان چیزی است که مشتریان باید از آن قدردانی کنند - این اطمینان را به شما می دهد که پیش از بازی بمانید. نه تنها به تیم سئو داخلی خود سؤال نکنید بلکه به مشتریان خود نیز ارائه دهید. این نوع ارائه یک ارزش افزوده است که بسیاری از مشتریان دریافت نمی کنند و می توانند تجارت شما را از هم جدا کنند.

این ارائه ها می تواند مبهم باشد در ابتدای یک جلسه معمولی یا فرصتی برای جمع کردن کلیه مشتریان و لذت بردن از کمی شبکه و آموزش.
هنوز کافی نیست؟

با داشتن برخی از فیلم ها از سالهای گذشته ، به رئیس خود طعم Mozzon بدهید تا طعم و مزه کالیبر بلندگوهای ما را بگیرد. و اگر می خواهید وارد مدار مکالمه شوید ، می توانید ضربات خود را در تأمین نقطه بلندگو در اجتماع بگیرید. در اکثر سال ها ، فراخوان بلندگوهای انجمن در اوایل بهار باز می شود - به دنبال فرصتی برای موقعیت مکانی ، به وبلاگ موز توجه کنید!

سرانجام ، این بررسی ها برای خودشان صحبت می کنند. MozCon برای جستجوگرها در هر سطح مناسب است و ما حتی به موقع عامل هستیم که شما بتوانید کمی بین جلسات خود را انجام دهید - Vaneese می تواند به شما بگوید!
انگشتان ما صلیب است!

دوست خوب ، اکنون وقت شما برای درخشش است. ما شما را به برخی از ابزارهای فوق العاده قانع کننده مجهز کرده ایم و از انگشتان خود عبور خواهیم کرد که رئیس "خوب" را به شما می دهد. حتماً الگوی نامه را بگیرید و پرونده خود را به آسانی انجام دهید:

الگو را کپی کنید

اگر بتوانید آنرا درست کنید ، ما قول می دهیم شما را با قهوه بی پایان قهوه استارباکس ، تن دوستان جدید و تجربه ای که باعث تغییر دیدگاه شما در جستجو می شود فریب دهیم. امیدواریم چهره خندان شما در MozCon 2020 را ببینیم!


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها