یادداشت سردبیر: این پست برای اولین بار در دسامبر سال 2015 ظاهر شد ، اما به دلیل اینکه SEO (و گوگل) خیلی سریع تغییر می کند ، فهمیدیم که زمان نوسازی است!

دنیای ایجاد پیوند در وضعیت تکاملی است. ابزارهای جدید به طور مستمر به بازار معرفی می شوند و سئو های جستجوگر آماده کشف هر چه بهتر است.

در سال 2015 ، من مقاله ای را برای Moz نوشتم که چگونه تیم ما به یک ابزار جدید اتوماسیون ایمیل تبدیل شده است که سیستم کل دسترسی ما را به طور چشمگیری بهبود می بخشد - ما فقط در مدت یک ماه نرخ پاسخگویی ایمیل ما را 187 درصد افزایش دادیم. این بدان معنی است که تعداد بک لینک های قابل دستیابی ما نیز به طرز چشمگیری افزایش یافته است.

می خواستم ببینم از آخرین باری که این پست را نوشتم چه چیزی تغییر کرده است. زیرا در سال 2019 برای تعالی در ساخت لینک به چیزهای بیشتری نیاز دارید.
اما اول.

به عقب نگاه می کنیم ، بسیار مبتکرانه بود: برنامه پیوند ساختمان ما تقریباً در هر مرحله از روند دستیابی به طور خودکار انجام شده بود. ما هفته ای به صدها نفر ایمیل می فرستادیم ، میهمانان را در وب سایتهای مختلف ارسال می کردیم و در هفته 20 تا 30 پیوند می زدیم. اگر کسی به اندازه کافی طولانی در این بازی بوده است ، می دانید که این لینک مجنون است .

با موفقیت در اولین شرکت من ، من این مفهوم را به کار گرفتم و آن را در چندین پروژه ساخت و ساز لینک آزاد که در آن کار می کردم به کار گرفتم. ثابت شد که برای آن سایت ها نیز کار می کند. بعداً ، برای دومین استارتاپی که برای آن کار کردم ، سیستم مشابهی ساختم. و دوباره ، ثابت شد که به همان اندازه موفق است. هر پروژه ساخت پیوندی که من گرفتم ، فکر من این بود: چگونه می توانم این مورد را مقیاس گذاری کنم تا بتوانم تعداد 10 برابر تعداد پیوندها را به من بدست آورم؟ چگونه می توانم به تعداد 5 برابر تعداد افراد ایمیل ارسال کنم؟ چطور می توانم این کار را تا حد امکان به طور خودکار انجام دهم تا بتوانم یک ماشین ساخت لینک ایجاد کنم که کاملاً در دست باشد؟

خوب . حداقل برای یک دوره زمانی

در حالی که من بهترین اهداف را داشتم ، این تفکر همان چیزی است که در نهایت مرا به دردسر انداخت و منجر به اجتناب ناپذیر شد: من برای شرکت در برنامه های پیوند با یک اقدام دستی برخورد کردم .

یادم است که کنسول جستجو را باز کردم و آن پیام را خواندم. در آن لحظه احساس کردم بچه ای که با دست آنها در کوزه کوکی گرفتار شده است. شکمم گره خورده بود. من قبلاً شنیده بودم که افراد به صورت دستی دستی می کنند اما فکر نمی کردم این چیزی است که برای من اتفاق می افتد.

در ضمن ، این احتمالاً یکی از مهمترین لحظات فعالیت SEO / رشد من بوده است. این امر من را آزار داد و مرا تحت فشار قرار داد تا در نور کاملاً متفاوت به فکر دسترسی باشم و مهمترین درس تا امروز را به من آموخت: ساختن پیوندها به معنای استفاده از اتوماسیون برای ایجاد فرایندهایی در این مقیاس نیست. این در مورد ایجاد روابط - و ارزش - آن مقیاس است.
آنچه در سال 2015 به نظر می رسید

تعجب نمی کنم که از کاری که این مدت طولانی انجام می دادم دور شدم. از سال 2015 تا 2017 ، به نظر می رسید همه و مادرشان مهمان ارسال است. در طول آن زمان ، این چیزی است که من متوجه شدم:
1. این یک بازی اعداد بود

بیشتر سئوهایی که من از سال 2015 تا 2017 با آنها صحبت کردم ، از یک استراتژی مشابه استفاده می کردند. این همه در مورد پیدا کردن ابزارهایی بود که بتوانند به شما کمک کنند مقیاس برنامه ارسال مهمان شما را اندازه گیری کرده و با بیشترین تعداد ممکن در ارتباط باشید. شامل بسیاری از شرکت ها سهمیه پیوند دلخواه برای تیم های راه دور خود برای برخورد با هر ماه ، شامل مین بود.
2. محتوای کمی مناسب و معقول را تبلیغ کرد که مورد استقبال قرار گرفت

در برنامه راهبردی ما بارها و بارها مشغول همان 3 تا 4 موضوع بودیم و در حالی که محتوایی که نوشتیم همیشه اصلی بود ، در مورد مقاله هایی که در آنجا قرار می دادیم هیچ رمان وجود نداشت. آنها زیبا ، جذاب بودند - اما هیچکدام از اینها بر روی لبه برش نبودند یا نظر کاملی داشتند. این همان چیزی است که دوست ما جان کالینز از شرکت Intercom با محتوای مبارک غذا می گوید:

    "از فاصله خوبی به نظر می رسد ، اما مدت زیادی پس از مصرف گرسنگی احساس گرسنگی می کنید."

3. این اتوماسیون و پردازش های بتونی را انجام می دهد

در آن زمان ، بیشتر برنامه های دسترسی به ابزارهای اعمال نفوذ برای اتوماسیون فرآیندها و مقیاس هر مرحله از راه بود. ما از ابزارهای مختلفی برای ضبط وب سایتها استفاده می کردیم و دستیاران مجازی را از Upwork استخدام می کردیم تا آدرس ایمیل را در مورد هر کسی که با یک شرکت مرتبط بود ، پیدا کنیم ، خواه آنها واقعاً فرد ایده آل برای ارتباط با یکدیگر باشند یا نه.

این روند در سال 2015 کار کرده بود. اما در سال 2019 به هیچ وجه امکان ندارد.
آنچه در سال 2019 به نظر می رسد

از زمان پیوستن به تیم در بازاریابی OG در پاییز گذشته ، من شیوه دستیابی به اهداف ارتباطی و ایجاد پیوند را به شدت تغییر داده ام. استراتژی ما اکنون بر سه مفهوم اصلی متمرکز است.
1. کمک به ویراستاران به منابع خوب استناد می کند

روابط ایجاد پیوندی که امسال برقرار کردم تقریباً کاملاً متمرکز به ویراستاران و مدیران محتوا سایتهای قابل توجه است که فقط می خواهند به محتوای مناسب و باکیفیت پیوند دهند.

و خوشبختانه برای ما ، ما با برخی از بهترین تولید کنندگان محتوا در B2B SaaS-آیه همکاری می کنیم. ما نیازی به بیرون رفتن و التماس برای پیوند به محتوای متوسط ​​(در بهترین حالت) نداریم: ما در حال ایجاد مجوز به صفحاتی هستیم که واقعاً شایسته آن هستند. مهمتر از همه ، ما در واقع با تهیه منابع اطلاعاتی عالی برای سایر محتوای با کیفیت ، یک نیاز را برآورده می کنیم.
2. درک لینک دهنده ها فقط یک قطعه برای معما هستند

ایجاد لینک فقط یک اهرم است و نباید کل استراتژی SEO شما باشد. بسته به سایتی که در آن کار می کنید ، ساختن پیوندها ممکن است از زمان شما استفاده خوبی داشته باشد - یا اصلاً نیست.

در استراتژی ما این واقعیت را بیان می کنیم که گاهی اوقات پیوندها لازم نیستند. آنها قطعاً کمک خواهند کرد ، اما ممکن است بدون آنها سرآمد شوید.

به عنوان مثال ، Hotjar اخیراً مقاله ای را در 5 روش استفاده از نقشه های پیمایش منتشر کرده است . با نگاهی به نمایه بک لینک سه نتیجه برتر برای "نقشه پیمایش" ، CrazyEgg دامنه های ارجاع بیشتری نسبت به Hotjar دارد ، اما در حال حاضر در موقعیت سه قرار دارد. Omniconvert دارای بک لینک های صفر است و هنوز هم در رتبه دو بالاتر از CrazyEgg قرار دارد. Hotjar با تنها سه حوزه ارجاع ، 1 موقعیت و یک قطعه برجسته برجسته را بدست آورده است.

2015 من می خواهم یک واکنش تند و سریع در زانو داشته باشم تا به محض انتشار مقاله جدید ، اقدام به دستیابی به فعالیتهای تبلیغاتی کنیم. اما با توجه به این واقعیت که حتی ممکن است شما به یک تن از لینک ها برای رتبه بندی خوب احتیاج نداشته باشید ، در واقع می توانید وقت خود را با کارایی بیشتری در جاهای دیگر بگذرانید.
3. ایجاد محتوای با کیفیت که بطور طبیعی پیوند کسب می کند

مطمئناً یک نکته مهم وجود دارد که تولید بک لینک به طور طبیعی انجام شود. هنگامی که مقاله شما برای جستجوی مورد نظر در صفحه یک ظاهر می شود ، شانس شما برای مراجعه به این مقاله توسط سایر نشریات با تلاش صفر از طرف شما ، به طور طبیعی بالا می رود.

چرا؟ زیرا افرادی که به دنبال اضافه کردن استنادهای معتبر به مقاله خود هستند ، برای یافتن آن محتوا به Google مراجعه می کنند.

این باعث می شود تیم ما همیشه اطمینان حاصل کند که هر یک از مطالبی که ما برای مشتریان خود ایجاد می کنیم ، هدف جستجوگر را برآورده می کند. برای این کار ، با تحقیق درمورد اینکه آیا هدف اصلی کلمه کلیدی که می خواهیم برای آن رتبه بندی کنیم ، قصد خرید ، ملاحظه یا اطلاع رسانی را دارد ، شروع می کنیم.

به عنوان مثال ، کلمه کلیدی "بهترین دوربین کنفرانس ویدیویی" قصد مبتنی بر توجه دارد. ما می توانیم با نگاهی به SERP ها این کار را تعیین کنیم. در تصویر زیر ، مشاهده می کنید گوگل درک می کند کاربران در تلاشند انواع مختلفی از دوربین ها را مقایسه کنند.

با دیدن این موضوع ، می دانیم که بهترین شرط ما برای ایجاد محتوا که رتبه خوبی کسب می کند ، با نوشتن یک نوشته به سبک لیست با مقایسه بهترین دوربین های فیلمبرداری در بازار است. اگر در عوض ما یک مقاله اطلاعاتی ایجاد کرده بودیم تا همان کلمه کلیدی را هدف قرار دهیم که چرا شما باید در یک دوربین کنفرانس ویدئویی بدون لیستی از مقایسه محصولات سرمایه گذاری کنید ، احتمالاً مقاله در جستجوی عملکرد خوبی نخواهد داشت.

بنابراین ، اگر از همان ابتدا با ایجاد نوع مناسب محتوا ، پای پیاده را شروع کنیم ، خودمان را در جاده راحت تر می کنیم. به عبارت دیگر ، ما لازم نیست که فقط یک میلیون پیوند ایجاد کنیم تا بتوانیم بخشی از مطالب را بدست آوریم تا در قالب بندی مناسب ، رتبه بندی نشده باشد.
آنچه ما با استراتژی راهبردی خود پیدا کرده ایم

محور کردن استراتژی ما در ایجاد محتوای مناسب و سپس تعیین اینکه آیا این محتوا به پیوندهایی نیاز دارد یا نه ، به ما کمک کرده است تا آنچه را که مقالاتی واقعاً برای بخشی از یک کارزار تبلیغاتی نیاز دارند را در اولویت قرار دهیم.

پس از مشخص شدن این مسئله ، ما از دوستان خود - یا شرکای محتوای خود - می خواهیم به ما کمک کنند تا سریعاً ، کارآمد و به شکلی بتواند ارزش پیوند را هدایت کند ، که باعث افزایش محتوای منبع می شود و برای کاربران نهایی (خوانندگان) معنی دارد.

با گذشت چند ماه از ساخت برنامه هومی ، چندین چیز وجود دارد که ما متوجه آنها شدیم.
1. نرخ پاسخ افزایش یافته است

احتمالاً به این دلیل که چندان طرحریزی نشده است و به طور کلی ، من بیشتر اهمیت می دهم که ایمیلی را که برایم ارسال می شود و شخصی که به آن می رسم ، عمیق تر بدانم. به طور متوسط ​​، من حدود 65-70 درصد پاسخ می دهم.
2. نرخ opt-in افزایش یافت

هنگامی که من یک پاسخ دریافت کردم ، رابطه برقرار کنید ، سپس بپرسید که آیا آنها می خواهند شریک محتوا شوند ("دوست") ، ما معمولاً 75٪ نرخ عدم انتخاب را مشاهده می کنیم.
3. شما با استفاده از نیمی از میزان کار ، در نصف زمان ، به همان مقدار پیوند می خورید

من می خواهم این را تکرار کنم که: ما ماهانه با تلاش ، زمان و نیروی کمتری نسبت به روندی که من در سال 2015 ساختم ، ماه ها با همان تلاش ، زمان و نیروی کمتری برگشت می کنیم.

و هرچه شرکای بیشتری به ما اضافه شود ، با تلاش کمتر پیوندهای بیشتری به دست می آوریم. از نظر بصری ، اینگونه به نظر می رسد:
[چارت سازمانی]

من (در بعضی از موارد) در کلاس اقتصاد در کالج توجه کردم و من یک نمودار را به خاطر می آورم که این مسیر واقعاً خوب است. بنابراین ، من فکر می کنم ما به چیزی .
نحوه دستیابی به روند دستیابی ما (و چگونه می توانید خود را ایجاد کنید)

برنامه پیوند فعلی ما هنوز از برخی از ابزارهای ذکر شده در پست من از 2015 استفاده می کند ، اما ما این روند را ساده کرده ایم. در اصل ، اینگونه کار می کند:
1. دوستان خود را مشخص کنید

آیا شما دوستان یا آشنایانی دارید که در سایتهایی کار می کنند که به موضوعات موجود در فضای شما می پردازند؟ از آنجا شروع کنید

من به مدیرعامل اثبات وصل شدم ، که مرا با مدیر محتواشان بن مرتبط کرد. ما دیدیم که بین محتوای ما و هر یک از منابع مورد نیاز درمورد آنچه دیگری نوشت در مورد هم افزایی وجود دارد. او توانست در فضای دیگر مرا با دیگر نویسندگان و مدیران محتوا ارتباط برقرار کند و اکنون همه ما بهترین دوستان هستیم.
2. پیدا کردن دوستان جدید

به طور معمول ما در فضای B2B SaaS به دنبال سایتهای مشابهی هستیم که می خواهیم با آنها مشارکت داشته باشیم و به سایتهای مشتری ما مربوط باشند. سپس ، ما از چندین ابزار مانند Clearbit ، Hunter.io و ویولا نوربرت برای شناسایی شخصی که می خواهیم به آنها دسترسی پیدا کنیم (معمولاً مدیران SEO ، مدیران بازاریابی یا مدیران محتوا) و ایمیل آنها را پیدا می کنیم.

این مرحله در روند ما بسیار مهم بوده است. در گذشته ، ما این را به دستیاران مجازی واگذار کردیم. اما از زمان آوردن این امر در خانه ، ما توانستیم فرد مناسب را برای دستیابی به آن شناسایی کنیم و این باعث افزایش سرعت پاسخگویی شده است.
3. به روشی معتبر برسید

در پیام راه دور ما به تعقیب می پردازیم. اگر در مرحله قبل شخص مناسبی را مشخص کرده اید ، آنها باید دقیقاً بدانند که شما در تلاش هستید چه کاری انجام دهید و چرا مهم است. اگر شخصی که با او ارتباط برقرار کرده اید تصویر بزرگی دریافت نکرده است و شما باید خود را توضیح دهید ، پس با شخص اشتباهی صحبت می کنید. ساده و ساده.

در مقایسه با سال 2015 ، لیست های ما بسیار کوچکتر است (قطعاً ما از روش اسپری و دعا استفاده نمی کنیم) و براساس پرونده به صورت جداگانه تعیین می کنیم که بهترین روش برای دسترسی به اینترنت چیست. خواه آن ایمیل ، لینکدین یا هر از گاهی اینستاگرام باشد.

در اینجا نمونه ای از پیام ساده و سرراست که برای شما ارسال می کنم:
4- اولویت های محتوا را به اشتراک بگذارید

هنگامی که کسی ابراز علاقه کرد ، من با استفاده از جستجوی سایت ، مکانی در وب سایت خود پیدا می کنم که در آن بتواند یکی از اولویت های محتوای مشتری ما برای ماه را ارجاع دهد. در عوض ، من از آنها می پرسم که چه محتوایی می خواهند توجه بیشتری به این موضوع نشان دهند و ببینند که آیا این سایت با سایر سایتهای مشتری یا شرکای دیگری که با آنها کار می کنیم هماهنگ است.

اگر فکر می کنم محتوای آنها منبع مناسبی برای مقاله دیگری است ، به آن استناد می کنم. اگر اینطور نیست ، من آن را با شریک دیگری به اشتراک می گذارم تا ببینم آیا این می تواند منبع خوبی برای آنها باشد.
5- ببینید که آیا آنها می خواهند "دوست" شوند

پس از اینکه اولین پیوند را خاموش کردیم ، توضیح می دهم که چگونه می توانیم با استفاده از مطالب عالی یکدیگر برای تقویت مقالات وبلاگ جدید یا مشارکت های مقاله در سایت های دیگر همکاری کنیم.

اگر آنها دوست خودشان را دوست داشته باشند ، اولویت های آنها را برای ماه با سایر شرکای خود به اشتراک می گذارم که سپس آن را با شبکه گسترده وب سایت ها و تأثیرگذارانی که در سایت های معتبر مشارکت می کنند و به منابع محتوا نیاز دارند ، به اشتراک می گذارم. استناد کنید از آنجا ، نویسندگان می توانند لیستی از URL ها را اسکن کرده و در هنگام جستجوی مطالب جدید ، به جستجوی مطالب جدید و یا بهبود محتوای موجود ، به سرعت اسکن کنند. این یک برد برد است.

اگر سایت علاقه مند به دوست بودن باشد ، من صفحه گسترده ای را برای شما ارسال می کنم که بتوانیم مکانها و اولویت های خود را برای ماه پیگیری کنیم.
در اینجا پیوند به یک الگوی شریک زندگی است که می توانید بارگیری کنید.

بر خلاف برنامه ارسال پیام مهمان که من طی چند سال گذشته انجام می دادم ، با این روند ، ما ردپای دیجیتالی را برای دنبال کردن گوگل به جای نمی گذاریم.

به عبارت دیگر ، ما بایوس نویسنده خود را در مورد وب سایت خود که در سراسر اینترنت گچ زده شده است ، ذکر نکردیم ، این جمله ضروری است: "سلام ، گوگل! ما مهمان اینجا ارسال کردیم و این لینک ها را با متن غنی از لنگر درج می کنیم تا در صفحات خود تلاش کنیم و کمک کنیم. اوه ، و ما همین کار را در اینجا ، اینجا و اینجا انجام دادیم. "

با این فرآیند ، ما فقط لیستی از منابع را به نویسندگان شناخته شده و وب سایت های دیگر ارائه می دهیم که محتوای badass را ایجاد می کنند. درنهایت ، اگر بخواهند به آن پیوند دهند یا نه ، انتخاب آنهاست. من قطعاً پیشنهاداتی خواهم داد اما در پایان ، تماس آنهاست.
6. لیست دوستان را رشد دهید

اکنون ، اگر من به دنبال هدایت حقوق مالکیت پیوند به یک صفحه خاص هستم ، لازم نیست یک لیست جدید ایجاد کنم ، صف مبارزات انتخاباتی را شروع کنم ، و یک توالی اتوماسیون کامل را به تعداد ناخوشایندی از افراد مانند من در اینجا شروع کنم. گذشته

من فقط یکی از شرکای خود را در لیست دوستان و voila قرار دادم! - استناد به کیفیت در 0.45 ثانیه

و از طرف شخصی ، بیدار شدن از طریق ایمیل به نقل قول های من به نقل های جدید اضافه شده با تلاش صفر از طرف من ، احساس می کنم پیوند خدایان دوباره وقت و زمان من را برکت داده است.

نتایج

با شبکه دوست ما ، شماره ها برای خودشان صحبت می کنند. این ماه گذشته ما توانستیم 74 پیوند ایجاد کنیم. در سال 2015 ، من در حال ضرب اعداد ماهانه مشابه بودم ، اما ایجاد لینک کار تمام وقت من بود.

در حال حاضر ، ایجاد لینک کاری است که من از طرف آن انجام می دهم (هر هفته چند ساعت تخمین می زنم) ، به من فرصت می دهم تا حساب های مشتری خود را مدیریت کنم و روی همه چیز دیگری که باید انجام دهم تمرکز کنم - مانند پیشرفت بهینه سازی فنی SEO ، انجام کلمه کلیدی تحقیق ، بهینه سازی صفحات قدیمی و استفاده از سئو به عنوان ابزاری کلی برای پیشبرد کل استراتژی بازاریابی یک شرکت.

ایجاد یک شبکه دوست همچنین درهای بسیاری از فرصتهای دیگر را برای مشتریان خود باز کرده است که من هرگز در هنگام دیدن روابط مربوط به ایجاد لینک به عنوان یکی از آنها را نمی بینیدم. با کمک دوستان ، مشتریهایمان را در پادکست ها نشان داده ایم (فریاد بزنید به مقیاس اثبات یا پادکست بمیرید! ) ، موارد جمع و جور ، مطالعات موردی ، محتوای ویدئویی و موارد دیگر.
افکار نهایی

به عنوان یک دلخواه فوری و رضایت بخش ، این حقیقت را برایم به وجود می آورم که حقیقت صادقانه در مورد ساختن یک شبکه دوست را به اشتراک بگذارم: زمان می برد.

اما به تجارت بپردازید - هر آنچه که در بالا به آن اشاره کردم و به نوعی ، شما به عنوان نوعی سازگاری بین محتوای با کیفیت و سایت هایی که برای مراجعه به آن آماده هستند عمل می کنید.

من همچنین معتقدم که این نوع از فعالیت های تبلیغاتی ، ما را به بازاریاب های بهتر تبدیل می کند. افراد ناخواسته پیر می شوند. و اگر ما می توانیم با هم کار کنیم تا راهی برای تبلیغ مطالب باکیفیت یکدیگر پیدا کنیم ، من تمام آن را می خواهم. چرا که در پایان ، در مورد ایجاد یک تجربه کاربری بهتر برای خوانندگان و تبلیغ مطالبی است که شایسته تبلیغ هستند.

برنامه پیوند ساختمان شما طی این سالها چگونه تحول یافته است؟ آیا توانسته اید برای فضای خود شبکه ای از دوستان ایجاد کنید؟ نظر زیر بگذارید!


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها